Kedves Olvasók :)

Ezen a hétvégén borul az étrendem, hétfőtől folytatom.

Tegnap uzsira ettem egy adag zabkását.

Este fellépés után ettem 4 Abonettel sonkás szendvicset, mogyorót, mandulát és ananászt.

Póker party volt nálunk, ittam kb egy feles Martinit.

A mai napom eddig csak alvásból állt, így kimaradt a reggeli és az ebéd.

Most uzsira megettem a maradék fasírtot, rizzsel, zöldséggel, és megettem 3 kerek babapiskótát is.

Holnap megyünk mamihoz ebédre... szóval ez a hétvége ilyen bűnözős.

Hétfőn folyt. köv.!

A bejegyzés trackback címe:

https://kahenametodic.blog.hu/api/trackback/id/tr675014032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszi1 2013.04.23. 23:03:32

Üdv! Nem írod tovább a blogod?

panaszkodok 2013.05.16. 08:56:50

Szia!
Én ma kezdem, veled tarthatok? Fehérje-agyalapi típus vagyok és bár kaptam heti menüt, magamnak méregetem össze a saját szám íze szerint.
Legyen szép napod!
Tündi
süti beállítások módosítása